Je winkelwagen is nog leeg. Vul deze nu met de leukste items uit onze shop.
Natuurlijk wil je jouw pakketje op tijd in huis hebben. Dat gaan we dan ook graag voor je regelen. Wij verzenden op werkdagen van maandag tot vrijdag tot 23:59 uur. Bestel dus voor 23:30 dan kan het dezelfde dag nog mee.
Je volgt het normale bestelproces en komt vanzelf de optie tegen om de gewenste dag en het tijdvak te kiezen. Je rondt jouw bestelling af en ontvangt je pakket op de gewenste dag (indien er geen levertijd van toepassing is).
Let op als er bij een product levertijd vermeldt staat is bovenstaand niet van toepassing. Kies dan voor "Producten met levertijd". Het pakket wordt dan verzonden zodra de bestelling bij ons binnen is. Indien er levertijd van toepassing is staat dit duidelijk vermeld bij het product.
Bestel je meerdere producten (met levertijd en zonder levertijd) dan wordt je bestelling pas verzonden zodra deze compleet is.
Indien je producten die direct leverbaar zijn z.s.m. wilt ontvangen plaats
hiervoor dan een aparte bestelling. Deze artikelen worden dan indien voor 16:00 uur besteld en betaald dezelfde werkdag nog verzonden.
iDEAL betalingen worden direct verwerkt. Houdt bij overschrijving er rekening mee dat de verwerking hiervan langer duurt. Normaal gesproken is de betaling binnen 1-3 werkdagen bij ons binnen en verwerkt. Het verwerken van betalingen vanuit België duurt 1- 3 werkdagen.
Als jouw bestelling als pakketje wordt verzonden ontvang je per e-mail een track en trace code.
Brievenbus pakketjes worden op de normale dagen waarop brievenbuspost wordt bezorgd geleverd. Je ontvangt een bericht zodra uw pakket is verzonden. Let op! bij brievenbuspost ontvang je geen TTC.
Tweede kans pakketbezorging bij bezorging via PostNL. Als je niet thuis bent als jouw bestelling van ikbenzomooi.nl wordt geleverd, kan je via https://www.postnl.nl/klantenservice/niet-thuis-bij-bezorging/niet-thuis/ aangeven waar én op welke dag het opnieuw moet worden aangeboden.
Bij jouw afwezigheid laat de chauffeur een bericht achter, waarin je wordt geïnformeerd over de mogelijkheden voor de tweede kans. Met een ‘niet-thuis-code’ kan je voor tien uur ’s avonds een dag en tijdvak selecteren voor bezorging op hetzelfde adres of voor bezorging bij de buren. Een derde mogelijkheid is het pakket bij een postkantoor te laten bezorgen.
Wanneer je niets onderneemt, wordt het pakket de eerstvolgende dag (zon- en feestdagen uitgezonderd) op hetzelfde adres opnieuw aangeboden. Via https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/
Je volgt het normale bestelproces en komt vanzelf de optie tegen om de gewenste afhaallocatie te kiezen. PostNL heeft hiervoor een netwerk van meer dan 2.000 punten in onder andere supermarkten, boekhandels en drogisterijen. Rondt je jouw bestelling voor 23:30 uur af? Dan kun je jouw pakketje de volgende dag vanaf 16:00 ophalen. (indien er geen levertijd van toepassing is). Check voor de zekerheid altijd even je track en tracé link.
24/7 pakketten ontvangen en versturen
Met de Pakketautomaat bepaal je zelf waar en wanneer je jouw pakket ophaalt. Op zeven centrale stations in Nederland en op Schiphol Plaza kan dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. Handig als je overdag niet thuis bent, wanneer je vaak langs het station komt, of wanneer je jouw pakket wilt ophalen als de winkels al gesloten zijn.
Check hier alle locaties en lees meer over de pakketautomaten: https://www.postnl.nl/campagnes/pakket-en-briefautomaat/
Waar staan de Pakketautomaten?
Je kunt een Pakketautomaat gebruiken op de volgende NS-stations. Check voor de actuele locaties van alle pakketautomaten bovenstaande link. Er kunnen pakketautomaat locaties bijgekomen zijn.