Je winkelwagen is nog leeg. Vul deze nu met de leukste items uit onze shop.
Klik op deze link om het retourportaal te openen.
Defect?Mail een foto of filmpje van de klacht naar [email protected] of WhatsApp naar 085-8881540 voor een snelle afhandeling. |
Retourneren is gratis. Wij betalen als service deze retourkosten voor jou. Naast retourkosten zijn er ook verzendkosten. Vanaf 49 versturen wij je bestelling gratis aan je op. Daalt het aankoopbedrag na retour onder de 49 (en heb je dus nog geen verzendkosten betaald) dan worden alleen eenmalig de verzendkosten van 4,49 verrekend.
Retourtermijn
De standaard retourtermijn is 30 dagen.
Je kunt maximaal één keer per bestelling een pakket gratis retour sturen en maximaal 1 x per 2 weken. Heb je meerdere bestellingen dan kun je de retouren het beste verzamelen. Wil je één bestelling in meerdere keren retourneren, dan is dit vanaf de tweede retour altijd voor je eigen rekening. Je mag het pakketje zelf frankeren en afgeven op het postkantoor. Ons adres vind je hieronder. Gebruik je hiervoor onze labels dan zijn de kosten brievenbus €4,49 pakketpost €6,95.
Je mag uiteraard ook altijd op je eigen manier retourneren. De retourkosten zijn via PostNL €6,75 voor een standaard pakketje. Je kan hier alle tarieven bekijken: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/Pakket/NL/0-350g. Via de brievenbus retourneren of via een goedkopere verzender mag natuurlijk ook. Retourneren is altijd op eigen risico. Bewaar je verzendbewijs dus goed.
Het retouradres is:
Ik Ben Zo Mooi Retouren
Kamerlingh Onnesweg 2b
4131 PK Vianen
Je hebt een retourperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Wil je om wat voor reden dan ook opnieuw dezelfde artikelen bestellen of de bestelling annuleren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice ([email protected] of bel 085-8881540). Verzenden en retourneren brengt namelijk veel kosten met zich mee. In veel gevallen kunnen we dit op een andere manier oplossen. Zo worden er kosten en het milieu bespaart.
We verwerken je retour zo snel mogelijk en binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij Ik Ben Zo Mooi aanbiedt het product zelf af te halen, mogen we wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
Ik Ben Zo Mooi gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Bij een volledige retour worden ook eventueel betaalde verzendkosten terug betaald.
Retourneren is op eigen risico. Bewaar dus je verzendbewijs altijd goed. Dit kan het bewijs zijn wat je krijgt van het postkantoor, maar mag in geval van verzending met brievenbuspost ook door middel van een duidelijke foto van het pakketje zelf met het adreslabel leesbaar in beeld + daarbij een filmpje waarop duidelijk te zien is dat ditzelfde pakketje in de brievenbus wordt gedaan.
Als je wel aan de voorwaarden voldoet, maar toch zelf jouw pakket retourneert worden de kosten niet vergoed. We werken uitsluitend met de door ons opgestelde etiketten.
Kies je voor ophalen op een afhaalpunt en haal je het pakket niet binnen 1 week op? Dan stuurt PostNL het terug aan ons. In dat geval verwerken we deze als retour en wordt er altijd een bijdrage van €6,49 aan kosten verrekend.
Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven? En wordt de bestelling daardoor retour naar ons gestuurd? Dat kan gebeuren... We verzenden deze, na een adrescheck, graag opnieuw aan je. Hiermee zijn voor ons wel hoge kosten van minimaal 12 euro gemoeid (retourneren/opnieuw verzenden). Daarom vragen we hier wel een extra bijdrage voor. Dit bedraagt €6,49. Na het betalen hiervan wordt het pakketje opnieuw verzonden.
Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven en wordt de zending daardoor geretourneerd? En wil je de bestelling ook niet meer opnieuw ontvangen? Dan zijn we helaas genoodzaakt om, voor de handelings/verzend/retourkosten een bijdrage van €8,49 te verrekenen met je annulering. Dubbelcheck je adres daarom altijd goed! Twijfelen we zelf al aan het adres dan nemen we vooraf contact met je op om zo extra kosten en levertijd te voorkomen. Zodat jij snel kunt gaan genieten van je aankoop.
Als het bestelde artikel is beschadigd, een productiefout heeft of niet naar behoren werkt, ALTIJD eerst contact opnemen met de klantenservice. Mail hiervoor naar [email protected] of bel 085-8881540. We lossen alle klachten zo goed mogelijk op maar hebben hier wel even de tijd voor nodig. De meeste klachten zijn binnen 1-7 werkdagen opgelost. Wil je rekening houden met deze termijn?
Stuur je het pakket retour afzender, dan berekent PostNL/DHL ons daar een strafporto voor à € 5,75. Dit bedrag zullen wij dan helaas van het aan jou terug te betalen bedrag in mindering moeten brengen. Volg dus bovenstaande instructies op.
Uitgesloten van retourneren zijn gepersonaliseerde/op maat gemaakte producten. Spenen kunnen na opening niet worden geretourneerd/geruild.
Retourneren is niet gratis. Mail naar [email protected] om een retourlabel en het tarief op te vragen.
Je kan hier alle tarieven van PostNL bekijken: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/Pakket/NL/0-350g. Brievenbuspost is goedkoper vanaf ong. €2,84 afhankelijk van het gewicht.
Let op! Retourneren is op eigen risico. Prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen van de vervoerders.
Let op! Retouren zonder retourformulier of gegevens kunnen wij niet verwerken. Heb je geen printer voeg er dan een briefje bij met de gevraagde gegevens.