♥ Cadeautje nodig? Bestel op tijd vanwege de drukte voor Sinterklaas
Ga naar verlanglijst Verlanglijstje

Winkelwagen

Je winkelwagen is nog leeg. Vul deze nu met de leukste items uit onze shop.

Contact en FAQ

Contact opnemen met Ik Ben Zo Mooi

Voor vragen kun je onderstaand de pagina met meest gestelde vragen bekijken. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier (rechts) of...

...Chat met ons

Dit kan via de WhatsApp rechts onderaan elke pagina. Op mobiele apparaten is deze chat button alleen zichtbaar op deze pagina. 

...Mail met ons

Heb je een vraag, een klacht of wil je iets aan ons kwijt? Dit mag je altijd mailen naar [email protected]. Op werkdagen heb je reactie binnen 6 uur.

...WhatsApp

Voeg 085-8881540 toe aan je contacten en stuur je berichtje naar dit nummer via WhatsApp.

...Bel met ons

We staan je graag te woord.
Bellen mag naar 
085-8881540
(Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld)

Telefonische openingstijden
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 13:00-15:00 uur.


Gegevens

Adres:
Ik Ben Zo Mooi
Haltestraat 82
4411NH Rilland

Kvk: 
74626264.
Ik Ben Zo Mooi is onderdeel van VL VOF. 
BTW-nummer Nederland: NL859973323B01.
KNAB BANK: NL15 KNAB 0256 4931 46

Betalingen vanuit buitenland: 

IBAN: NL15 KNAB 0256 4931 46
BIC: KNABNL2H

Naast de BIC wordt er ook wel gevraagd om de adresgegevens van Knab:

Naam bank: Knab
BIC: KNABNL2H
Adres: Capellalaan 25, 2132 JK, Hoofddorp

Knab maakt voor het verwerken van internationale overboekingen gebruik van een tussenbank (ook wel bekend als ‘intermediary bank’). Naast de gegevens van Knab heb je ook de gegevens van deze bank nodig om een overboeking te kunnen ontvangen.

Naam intermediary bank: ABN Amro
BIC: ABNANL2A
Adres: Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam 

 

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected].

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Kom je er niet uit met ons? Dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Veelgestelde vragen

1 Verzending & Levertijd
1.1 Wat zijn de verzendkosten in Nederland en België?

Onder de €49,00 betaal je een bijdrage in de verzendkosten van €4,49. 
Boven de €49,00 wordt  jouw bestelling gratis verzonden.

Voor meer informatie over de levertijd en kosten klik hier.

1.2 Wat is de levertijd?

Voor 23:59uur besteld en betaald is dezelfde werkdag verzonden* 

Je ontvangt een bericht zodra je pakket is verzonden.

Levertijd bij betaling via iDEAL of overschrijving 

iDEAL betalingen worden direct verwerkt.

Houdt bij overschrijving er rekening mee dat de verwerking hiervan langer duurt. 
Normaal gesproken is de betaling binnen 1 werkdag bij ons binnen. 
Betalingen vanuit België 1- 3 werkdagen. 

1.3 Hoe laat komt de pakket chauffeur?

Klik op deze link en vul jouw postcode en huisnummer in als je (nog) geen Track & Trace-code hebt, maar wel wilt weten hoe laat je de bezorger kunt verwachten. Scroll op de pagina die opent naar onderen totdat je de postcode kunt invullen. 

1.4 Waarom is mijn brievenbus pakketje nog niet geleverd?

Levering via de brievenbuspost duurt soms helaas langer. Ook bezorgen de postbodes niet elke dag briefpost in alle regio's. Als je een mail hebt gehad dat jouw pakketje is verzonden dan is deze ook verstuurd.

Over de levering kunnen wij helaas geen garantie doen, omdat we hierin afhankelijk zijn van de PostNL. In de meeste gevallen zal het pakketje vandaag/morgen zeker geleverd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan graag contact met ons opnemen. 

1.5 Moet ik ook €4,49 voor briefpost betalen?

De marge op producten met een lage waarde is zo klein dat we hierop geen uitzondering kunnen maken. Behalve verzendkosten hebben we ook materiaal/personeels kosten om het item netjes in te pakken en te verzenden. Daarom is verzenden pas gratis vanaf €49,- en kunnen we geen uitzondering maken voor briefpost.

2 Producten & garantie
2.1 Heb ik garantie op de producten?

Voor alle producten die je bij Ikbenzomooi.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dien je contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien je dan zo snel mogelijk van een passende oplossing. 

3 Bestellingen
3.1 Kan ik een kaartje meebestellen?

Ja dat kan zeker. Bestel hiervoor de gratis e-card mee. Een tekstje kun je eventueel gelijk bij de kaart opgeven of in de laatste stap van de winkelwagen bij opmerkingen. De e-card ontvang je in je mailbox en kun je direct doorsturen naar de ontvanger van het cadeau. 

3.2 Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt inloggen op jouw account via onderstaande link en de status van jouw bestelling bekijken. 
https://www.ikbenzomooi.nl/account/

Heb je geen account? 
Maak er dan eenvoudig een aan via onderstaande link. https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/

3.3 Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Via onderstaande link kun je jouw wachtwoord opvragen.
https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/password/

Krijg je de melding "Deze e-mail is niet gevonden in onze administratie"?
Dan heb je nog geen account. Maak dan eenvoudig een account aan via deze link: https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt dan inloggen en jouw geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestellingen bekijken en eventueel betalen.

3.4 Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik opnieuw betalen?

Betaling mislukt?
Onderstaand is alleen van toepassing als je betaling is mislukt. Is je betaling mislukt of wil je met een andere methode betalen dan verzoeken wij je in te loggen op onze webwinkel. Via www.ikbenzomooi.nl kun je bij Mijn account (rechtsbovenaan elke pagina) inloggen. 

In Mijn Account staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen.

Zodra je bent ingelogd kun je onderstaande stappen volgen:

1. Klik op "Mijn bestellingen"
2. Klik achter de factuur op "Bekijken"
3. Klik daarna op "Nu betalen" achter de openstaande factuur en volg de stappen.

Heb je geen account? 
Maak er dan eenvoudig één aan via onderstaande link. Klik op de knop "Account aanmaken": https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/login/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kan dan inloggen en je geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestelling bekijken en eventueel betalen.

Lukt bovenstaand niet? 
Dan kun je het bedrag overmaken op IBAN: NL11ABNA0524007748 ten name van Ikbenzomooi.nl onder vermelding van je ordernummer. Dit ordernummer vind je in het mailtje wat je van ons hebt ontvangen. Kun je het ordernummer niet vinden? Vermeldt dan jouw volledige naam + afleveradres bij de de betaling.

Betaal je vanuit het buitenland dan zijn dit de bankrekeninggegevens: IBAN: NL11ABNA0524007748 en BIC: ABNANL2A.

3.5 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?

Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.

3.6 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
Voor 23:59 uur besteld op werkdagen is morgen in huis. 


3.7 Het lukt me niet om mijn bestelling af te ronden. Wat kan ik doen?

Heb je gekozen voor betaling met AfterPay/Billink? Dan moeten het aflever en factuuradres hetzelfde zijn. Anders accepteert AfterPay/Billink de aanvraag niet.

Krijg je een andere foutmelding neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder. 
4 Bestellingen via Bol.com
4.1 Hoe kan ik een bestelling via Bol.com retourneren?
Bestellingen die via Bol.com zijn gedaan kun je ook via Bol.com retourneren. Log hiervoor in op jouw Bol.com account en meld de retour aan. Je ontvang dan een retouretiket waarmee de bestelling gratis geretourneerd kan worden. Let op doe dit wel binnen 30 dagen na aankoop. Na deze periode mogen er geen producten retour worden gestuurd. 
 
Nadat de retour bij ons is binnengekomen verwerken we dit in jouw account. Bol.com zorgt verder voor de afhandeling van de creditering. 
5 Betalingen en kortingscodes
5.1 Waarom lukt het betalen via Afterpay niet?

Afterpay werkt niet in combinatie met Afhalen op Locatie. Maar alleen als het afleveradres ook het huisadres is.

Voor meer informatie over betalen met Afterpay verwijs ik je graag naar deze pagina met uitleg over Afterpay en onze andere betaalmethoden.

5.2 Hoe kan ik twee of meerdere kortingscodes gebruiken?

Per bestelling mag je maar 1 code gebruiken. Kies dus vooraf welke code jou het meest voordeel oplevert. 

Wanneer een bestelling doormiddel van een kortingscode onder de €49,00 bedraagt worden er automatisch verzendkosten in rekening gebracht. Je kan het aankoopbedrag dan aanvullen of kiezen om de code niet te gebruiken.

Vanaf je 2e bestelling krijg je een vaste korting van 8%. De code hiervoor heb je ontvangen in je mailtje van je bestelling. 

5.3 Mijn kortingscode werkt niet?

Waarschijnlijk is deze verlopen of niet geldig op het door jou bestelde product. Staat er een datum bij de code vermeld? Zo niet, neem dan even contact met ons op dan lossen wij het op. 

In geval van een actie geldt deze vaak alleen voor een bepaalde categorie. Kijk dus goed of jou product hierbinnen valt. Anders werkt de code niet.

5.4 Ik heb geen betaallink via Afterpay of Billink ontvangen.

Het kan nog enkele dagen duren voordat je de link ontvangt. Afterpay/Billink verstuurt deze pas na ongeveer 7 dagen. Afterpay/Billink stuurt dan zelf een mail met de link en het bedrag en hoe de klant kan betalen. Je kan de factuur ook nog een keer zelf opvragen op de site van Afterpay/Billink.

Zie voor alle info: https://www.ikbenzomooi.nl/service/payment-methods/

 
6 Retouren
6.1 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?

Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.

6.2 Levertijd verwerking retourzending

Retouren worden binnen enkele werkdagen (nadat jij je retour hebt opgestuurd) ontvangen en verwerkt. 

6.3 Hoe kan ik retourneren via de brievenbuspost?

Dit is niet mogelijk. Verstuur je pakketje retour via deze link. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »